בס"ד
מטפלת רוחנית
חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

ערב ריקוד חופשי לנשים

ערב ריקוד חופשי לנשים

ערב ריקוד חופשי לנשים מאפשר שחרור וריפוי תוך התחברות לעוצמות שלנו. מה הכוונה בעוצמת הרכות ואיך התודעה שלנו יכולה להעביר אלינו מידע נקי שאנחנו לעיתים מכנים אינטואיציה ? מטרתו של ערב ריקוד חופשי לנשים הוא לחשוף את הכוחות שבך ולעורר את החיבור לטבע הנשמתי הטמון בך. כשאנחנו מוגבלים לתודעת הישרדות הגוף שלנו מתאים את עצמו למצב ההישרדותי והזרימה שבנו נחסמת. המחשבות האוטומטיות מתישות את מצבורי האנרגיה שבנו ומצמצמות את היכולת שלנו להרגיש חיבור אמיתי לעצמנו ולאחרים בחיינו. המטרה להתאחד לכדי ערב ריקוד חופשי לנשים שמשתוקקות לחזור הביתה לסנטר שבתוכם ולהניע מחדש את כוח החיות שבהן.

ערב ריקוד חופשי לנשים להתעלות רוחנית

מעבר למטרה הברורה של ערב ריקוד חופשי לשחרר מכואבים פחדים וספקות הוא גם מאפשר לנו מרחב בו אפשר לעבור לממד אחר. המוזיקה התנועה וההתמסרות משנים את התדר שלך ומאפשרים לך לעשות עליה למימד גבוה יותר בתוך עצמך ולקבל כוחות שתוכלי להעביר ולהשפיע הלאה. אפשר להגיד שיש דמיון בין ערב ריקוד חופשי לבין מקלחת מנקה ומעוררת אחרי הרבה זמן שלכלוך הצטבר. ערב ריקוד חופשי לנשים יכלול גם ניקיון תודעתי כאשר הריקוד החופשי יעשה בעיניים עצומות עם כיסוי עיניים לכל חברי הקבוצה המאפשר צלילה פנימה תוך כדי תנועה וניתוק מחשבות כמו, האם מסתכלים עלי, מה חושבים עלי, או מה אני רואה וחושבת. המפגש יהיה כשעה ורבע של חיבור חושי לאני הנקי שבתוכך ומעבר בקשת הרגשות והמקצבים שבנו, נקדיש כמה דק לריפלקצייה ולמיקוד המשך הדרך מהרגע שנצא מהדלת חזרה אל העולם החיצוני

 

ערב ריקוד חופשי לנשים בזמן מלחמה

בין אם מדובר על המלחמה המתחוללת בחוץ ובין אם אנחנו חוות זמן מלחמה פנימי בחיינו האישיים, יש נטייה לדחות את הדברים שלא באים לנו באוטומט. לדחות את זמן ההחלמה שלנו, את מרחב הנשימה, את השינוי המבקש להתהוות ואת הגוף שלנו מלנוע דרך הכאבים והפחדים.  ערב ריקוד חופשי מזמין אותך להקשיב לגוף ולנפש שלך ולתת ביטוי ושחרור למה שאת עוברת עכשיו ברובד החיצוני והפנימי. על ידי ניקיון והכרת המלאות שאת תוכלי לעבור דרך השיעורים אותם את חווה והשאלות איתן את מתמודדת. אם היית יודעת שיש דרך בכמה דקות לשחרר משהו מתוכך ולהכניס אור עוצמתי וסוחף שישכון בך כנראה שהיית רוקדת כל יום בסלון במקלחת ובדרך לעבוד, ריקוד חופשי מוציא אותנו מהכלא התודעתי והמחשבות החוזרות שמתקבעות שבנו ומקבעות אותנו אל חופש לחשוב מחשבה חדשה, להרגיש רגש חדש ולפעול באופן חדש. אם את מרגישה שריקוד הוא חלק בלתי נפרד ממך ושהרבה זמן לא נתת לו להוביל אותך זה הזמן. ואם את מרגישה שריקוד ואת אלו שני עולמות שונים זה בהחלט המקום והזמן לגלות בך כוח אדיר ולהבין מחדש מהו בכלל ריקוד ומה התפקיד שלו בהתפתחות שלנו וביכולות החיבור שלנו לעצמנו ברובד הרגשי וברובד הרוחני.

מפגש תנועה לנשים

מפגש תנועה לנשים – תנועה חופשית ערב של ריפוי חיבור לעוצמה הנשית והכוחות המניעים את החיות והקיום. מפגש תנועה לנשים הוא חיבור אל הגוף אך התנועה המובילה את הגוף היא זאת שתוביל את הנפש ואת התדרים המרכיבים אותך. כאשר אנחנו כבויות כל הבית, הזוגיות, הילדים הכל כבוי. כאשר את רוצה למשוך לתוך חייך מציאות מסוימת ולהוביל אותה בדרך הטוב חשוב שתהיי מחוברת, משוחררת וקלה על מנת שיהיה מקום למשהו חדש לשכון בתוכך. יותר קל לנסח את זה כמשהו חדש אבל מדויק יותר לומר שאנחנו במסע היזכרות באני המקורי שכולו עוצמה. היום אנחנו יודעים שהעולם בתנועה מתמדת, ככול שהפיזיקה מתקדמת לצידנו אנו מגלים כי גם החלקיק הקטן ביותר באטום שעדיין נחשב לחומר היינו יותר תנועה מאשר דומם כמו שאנחנו נוטים לחשוב על חומר.

מפגש תנועה לנשים שלא רוקדות

הרבה נשים שעוברות איתי דרך מעלות חשש כשזה מגיע לתנועה ותנועה חופשית בפרט, הרבה מאיתנו מנותקות מחלקים בגופנו ובנפשנו ולרוב התרגלנו לחשוב שתנועה, ריקוד זה איזשהו יתרון שיש או אין לך. ריקוד הוא החיים, אהבה, חיבור, אין הרבה דרכים להגיע לחלקים האלה ללא ריקוד והסיבה היא שתנועת הגוף והנפש שלנו היא שמייצרת חיות בעולם. כמו שלא היינו חושבים שצריך לדעת איך לקום מהמיטה כדי לנוע לכיוון הארון ולהתחיל את היום, כך אין צורך לדעת איך לנוע או לרקוד. ההכוונה היחידה שאנחנו צריכות לסגל לעצמנו היא  הקשבה לרגש שלנו וכמה שפחות לנהל את התנועות שמבקשות להתבטאות בדרכן דרך הגוף שלנו

כמה זמן זה מפגש תנועה לנשים

מפגש התנועה יתחיל בעדינות והכלה יעבור לעוצמה מתגברת, מנקה, פורקת, משתחררת, וישוב לעדינות אוספת, מתמלאת, מתמקדת. לרוב מפגש תנועה יהיה כשעה ורבע ועוד כמה דקות להתכנסות התחלתית. המטרה של מפגש תנועה לנשים היא למצוא מקום בטוח להיות את במלוא הוויתך. הפחד הגדול הוא לא מחוסר מימוש אלא לרוב מלהגיע לשיא המימוש של כוחותינו. דרך התנועה החופשית נוכל להעלות את התדר האנרגטי שבנו, להגביר את הרטט ולהיות מסונכרנות עם אנרגיית החיים העצומה שבתוכנו. כמה פעמים הרגשתן עיפות מלחשוב את אותן מחשבות, להגיד את אותן דברים, לכעוס את אותם כעסים? כאשר אנחנו נמצאות בגלגל שחוזר על עצמו שלילי או חיובי, משהו בתוכנו מתנוון. משהו שחוזר על עצמו הוא כמו משהו שלא זז ממקומו והתנועה היא הכוח העצום שמניע שינויים, תהליכים, רגשות של אהבה והתרגשות, אמונה וסקרנות.

בואי להתחבר למקומות שיוכלו ללוות אותך להיות מי שאת במלא עוצמתך, מבלי לפחד, לבקר, לשפוט, או להאחז. בואי לגלות מי עוד את יכולה להיות מתוכך ואיזה צדדים בך לא קיבלו ביטוי, אילו רגשות מבקשים לצאת ואיזה מציאות עוד יכולה להתגלות בפנייך. בין אם את עוברת מסע של ריפוי, עייפות, או רצון לקפוץ עוד קצת פנימה וגבוה, את מוזמנת להצטרף אלינו בהמון אהבה

ערב ריקוד חופשי בשרון

ריקוד חופשי בשרון הגיע אלי מתוך הנשים שהגיעו לקליניקה והבנה של חלק בלתי נפרד מתוכנו ונשים בפרט שצריך לקבל ביטוי. כמה את מחוברת לאנרגיית החיים שבך? כמה את מרגישה וקשובה לה ביום יום? וכמה את משפיעה דרכה על החלקים בחייך? הקמתי את ריקוד חופשי בשרון על מנת להוציא אותנו מהאוטומט ולתת לנו יכולת לאתחול מחדש. ריקוד מאפשר לך לצאת מהגוף אל הרוח ובחזרה אל הגוף. תנועה היא שער לעולמות עמוקים בתוכנו ומאפשרת לנו מעבר בטוח לעיבוד וביטוי החוויות שבגופנו ובנפשנו ואין קסם מעורר ומאיר יותר. כאשר אנחנו מתמסרים לתנועה ללא שפיטה ומחשבה אנחנו מגיעים לשיא אנרגיית החיים ומתמלאים בכוח המגנטי ממנו עשוי האושר. אני מעבירה ריקוד חופשי בשרון כי הרגשתי שהצורך גדל וגדל ואין מספיק הענות ומקום בטוח לפרוק את החסמים ולעורר מחדש את אנרגיית החיים הנשחקת לנו.

אפשר להעזר בתנועה החופשית על מנת לשמר את האנרגיה או על מנת להתחבר אליה מחדש כי אולי היא אבדה לנו. גם אחרי שנים שלא עוררנו אותה אפשר בסשן של שעה להתעורר ולגעת בעוצמה שאין שניה לה בתוך המהות שאת. ריקוד חופשי הוא זמן מרגש שבו את מבינה מה היכולת שלך לרפא את עצמך, להכיל, לשחרר ולהתמלא במצבורי כוח שהכל "קטן אליך" כשאת את. לפעמים נרצה להבין מי אני? או מי אני יכולה להיות כשאני אני.

ריקוד חופשי בשרון לא רק בתל אביב

כאשר אנחנו מנותקות יותר ממרכזי הפעילות או מרוחקות במושבים ועבודה מהבית או בשיגרת יום לחוצה שלא משאירה מקום לריפלקצייה אנחנו מתחילות להיות כבויות. יש מקומות עם מודעות גבוהה יותר לצורך העז שלנו לנוע ויש אנשים המאפשרים לעצמם יותר מרחב לקבל ולהתחדש אבל אם הגעת לפה זה אומר שגם את החלטת לתת לעצמך פתח לראות את עצמך ואולי לאפשר לעצמך להתחבר מחדש לכל החלקים שבך.

ריקוד חופשי בשרון עם כיסוי עיניים

הרבה מהנשים שעוברות איתי מסעות תנועה ותודעה שואלות אותי מה החשיבות של עיניים עצומות. כאשר אנחנו שמים כיסוי עיניים אפילו תוך כדי שיחה, מיד הכל ישתנה והלב יפתח ויתעדן, הריגישות והעדינות שצפה מבלבלת את הדפוסים שלנו ומייצרת סקרנות מחודשת בקשרי הנוירונים במוח ואנחנו נכנסים לנצב של סקרנות, משמע ערנות וחיות מחודשת. בנוסף יש יתרון בכך שכאשר לא רואים אחרים ויודעים שאף אחד לא רואה אותך סף הביקורת והשפיטה יורגים וכך גם ההסתכלות החיצונית מפנה מקום לעולם הפנימי להתבטא במלאות ובאותנטיות.

אם את מרגישה שאת רוצה לחזור לחיבור עם הגוף והמהות שבך או להתחיל כי מעולם לא ניסית זה הזמן להצטרף אלינו באהבה גדולה ולחקור מחדש את העוצמות שבך ואת הכוחות והאור האין סופי שקיים בתוכך ודרכו תוכלי לזמן אליך כל דרך שתבחרי וכל מציאות שתישתקף לך.

 

מפגש תנועה לנשים
פתיחת צ'ט
1
שלום
שלום ברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button