בס"ד
מטפלת רוחנית
Search
Close this search box.

חוג ריקוד חופשי לנשים

"הצעד החשוב ביותר הוא לבחור לצעוד"
מטפלת רוחנית

חוג ריקוד חופשי לנשים

חוג ריקוד חופשי לנשים מתאים לכל מי שרוצה לנער מעליה את אבק הדרכים. לעורר את הדרך שלה, להאיר את המציאות שלה ולהעלות את אנרגיית החיות שבתוכה למקומות גבוהים של אהבה, אמונה, כוח ועוצמה. כל ריקוד צריך להיות חופשי כי מטרתו של הריקוד הוא לא ליפות את עייני המתבונן הוא לבטא את דרכי ההתבוננות של הרוקד. מטרתו  של חוג ריקוד חופשי לנשים הוא להביא זמן שבו הנפש יכולה לפרוק ולאסוף מחדש את הכוחות שלה לחיי היום יום. יותר מכך כאשר אנחנו רוקדות ומעלות את התדר שלנו נוכל גם לשנות את היום יום במידה ונרצה. להרים את התדרים למקום בו כוח המיגנוט שבך חזק ועובד כפי שיועד לך, לזמן אליך במקום לרדוף.

לכולנו יש את החופש לרקוד וכמו החופש שיכול להיות עם הרבה דברים אנחנו לא תמיד משתמשים בו. אפשר לומר שהריקוד הוא דרך ישירה לעולמות עליונים ופנימיים, למידע רגשי, אינטואיציה, קשיבות וחיבור לאמת בתוכך. כאשר אני חושבת על הזמן בסטודיו של חוג ריקוד חופשי לנשים שיצרנו אני יודעת שזה זמן שלא ניתן להגדיר כי אין בו עבר ועתיד והוא מורגש רק בתוכנו ויש לנו שער למימד אחר.

חוג ריקוד חופשי לנשים בלי רקע בריקוד ?

חשוב לשים דגש על כך. חוג ריקוד חופשי לנשים באשר הן, ריקוד חופשי הוא למצוא את החיבור לריקוד שבך ולהוציא ממך את הביטוי אך ורק שלך. אנחנו עוברות מסע של ריפוי, של הנאה, אותנטיות והשתרשות של היכולות להניע את הכוחות השונים שבפנים. כאשר מתחברים לרטט שבנו ולחיות הכל מתהווה בתוכנו ובחיינו בהתאם לכך. בעולם שלי אין משהו שריקוד לא יכול לבטא ותוכלי למצוא איך ומהו תפקידו בעולם שלך. בין אם זה חיבור הקיים בתוכך ובין אם זה מקום חדש שאת עומדת להכיר, זה מרגש וההתרגשות פותח שער לתנועה פנימית שדרכה מתחילים לנוע הדברים והיחסים בחיינו.

מדובר על כשעה ורבע פעם בשבוע בה תוכלי להקדיש את הכל לכלום, לשקט תודעתי, לניקיון וחיבור חושים. קבוצת הנשים מעוררת את האנרגיה הנקבית שבפנים ומאפשרת התחברות בעוצמה מוגברת לכוחות ההנעה שיש לאישה, ביכולת לתת חיים ולהפיח רוח חיים בכנפי החזון. כאשר אנחנו מחוברות לעצמנו, מקבלות את עצמנו ומכירות בהדחקות שלנו ומכירות את רמת העוצמה שבתוכנו, אנחנו יכולות לקבל שליטה אמיתית על זכות הבחירה שלנו. הרבה פעמים אנחנו בחווית שליטה שיקרית שאנחנו מנסות לשלוט על היחסים, על החומר, על הזמן וכל הדברים האלו נובעים מפחד לשחרור, להרפייה, לריקוד חופשי בלי שאנחנו אומרים לגוף מה לעשות מתי, בלי שאנחנו בוודאות, בצפוי, כשאנחנו משחררות הובלה, מתחברות לעוצמת הבסיס ומשם מאפשרות לשאר לנוע. משפט שאני מזכירה לעצמי ולפעמים צריכה אומץ ליישם, "את יכולה במאמץ להצליח טוב אבל בשחרור את יכולה להצליח בלי מאמץ". בואי להשתחרר איתנו ובעיקר להתרגש עם עצמך.

ריקוד חופשי לנשים בשרון

ריקוד חופשי לנשים בשרון מאפשר מרחב להתעוררות ולחיבור אנרגיית החיות שבתוכנו. דרך התנועה ניתן להיזכר בכוח ובעוצמה שיש לך ולהתאחד מחדש עם הרצונות המודחקים ולשחרר את הכאבים וחוויות הלחץ, התקיעות והריקנות. ריקוד חופשי לנשים בשרון התגבש עם קבוצת נשים שלא רוצה להתפשר על תודעת הישרדות ומחפשת להעלות את התדר הפנימי והחיצוני של חיה. אין דרך מהירה יותר מריקוד ותנועה על מנת להגיע לחיות ועוצמה ממגנטת.

למי יכול להתאים ריקוד חופשי לנשים בשרון ?

כל אישה שרוצה למצוא את עצמה או בעצמה את הרגש, את המיקוד ואת החיבור לאמת שבתוכה, יכולה להגיע ולהתנסות בעולם התנועה הפנימית דרך הגוף. לפנות את הזמן והמרחב לעשות את הדבר החשוב ביותר עבורך הוא חלק בלתי נפרד מריפוי, העצמה ויכולת ההשפעה שלך על המציאות. בין אם המטרה להתחבר למקום מוכר בתוכך שאת מתגעגעת אליו, להכיר מקום מרגש בתוכך שעוד לא פגשת או לפרוק ולאוורר את כל האנרגיה העצורה בגוף ובמחשבה, זה המקום עבורך.

איך לפעמים דווקא החופש הוא שמפחיד. על פניו אנחנו תמיד כמהים ומבקשים חופש ועדיין מוצאים את עצמנו ממוסגרים בתבניות, חוקים ומסגרות. גם ביצירה ואומנות שמטרתם להביא את הייחוד שבנו לידי ביטוי, מקום לפרוק את הרגש ולהתמלא בו מחדש, גם שם אנחנו נוטים לחפש מישהו שיגיד לנו איך לעשות זאת. איך לנוע, איך לצייר, מה נכון ומה לא. למרות הפחד שיש מלפגוש את הכלום, את הפוטנציאל להכל, אין מתנה גדולה יותר שנוכל לעשות עבורנו. אומץ יוריד מאיתנו מאמץ, סיזיפיות, ועבודה קשה בלהתאים את עצמנו, לעמוד בציפיות, לפעול רק אם יש מטרה, ולבחון את מצבנו לפי היעד.

בזמן הריקוד ההפך קורה וכל הדברים של הצריכה מתחלפים במשתוקקת, מתרגשת, מסתקרנת, אילו התחושות שכשאנחנו נחוש בתוכנו נדע שהמצפן שלנו מכוון לדרך שמיושרת עם עולמנו הפנימי.

למה ריקוד חופשי לנשים בשרון ? למה דווקא נשים ?

ריקוד חופשי לנשים אך כמובן לא רק. הריקוד לא שייך לאף אחד והוא שער ישיר לעולמות פנימיים, רוחניים ומרפאים ולכן כל אחד יכול להעזר בו וללא הבדל של גיל דת גזע ומין. אני עוברת סאשנים של תנוע חופשית עם ילדים, עם הגיל השלישי וכמובן שגם גברים נהנים מהחופש שבריקוד. לנשים יש אנרגיה ייחודית להן שיכולת ההתחברות אליה קורת לפעמים באופן קצת שונה, יש ייחודיות לילד, למבוגר, לגבר ולאישה, כל אחד יכול להכיר את העוצמות שלה או שלו ולהתחבר למתנות שיש לה באותה תקופה, בנוסף למיקוד אנרגיה נשית ומעצימה אפשר תמיד לשלב בקבוצות מעורבות כי בסופו של יום ריקוד היא שפה החוצה כל מגדר והגדרה גשמית שהיא. אפשר לומר שריקוד הוא אהבה. אין הבדל בין השניים.

מחכה לך באהבה והתרגשות לפגוש חלקים חדשים בתוכנו

ריקוד חופשי בנתניה

ריקוד חופשי בנתניה והסביבה לרוב יתקיים בערב, מדובר על מרחב בטוח להתבחר פנימה ולהיות מי שאת. הגוף זוכר הכל גם דברים שאנחנו שכחנו, לפעמים מועקה או כאב פיזי יכול להשתחרר משחרור הזיכרון של האנרגיה הכלואה בתוכו. ריקוד חופשי בנתניה מתאים לכל מי שמחפשת שינוי, התחברות מחדש וניקוי של המערכת הפנימית ריקוד חופשי מאפשר גם חופש מריקוד, הכוונה היא שלרוב ינגישו לנו ריקוד כמשהו שאמור להתבצע באופן מסוים או דורש כלים או יכולת הבעה פיזית מסוימת, אך בריקוד חופשי ההפך הוא הנכון. כל מה שדורש מחשבה, אירגון, זהות משובטת, ביקורת, מביא בדיוק ההפך מהחופש ומהדפוסים שנשתחרר מהם יחד. הריקוד יעשה עם כיסוי עיניים עם מקצבים מתחלפים ומרחב עוטף וקסום.

ריקוד חופשי בנתניה והסביבה

כל מי שמחפש ריקוד חופשי בנתניה יוכל להגיע אלינו באהבה ולחלוק יחד מרחב של ריפוי תודעתי ותנועתי. כמה עוצמה יש בתוכנו ולמה כל כך קשה לנו להתחבר אליה, להכיל אותה ולעלות הכי גבוה שאפשר? איך להתחבר לאנרגיית החיים שבך שדרכה את מגשימה את מלא ההוויה שלך והופכת למזמנת במקום לרודפת. הרדיפה היום יומית אחרי זמן, כסף, יחסים, עסקים, לימודים, רעיונות ומחשבות מכלה את החיות שבך והכוח לגרום להתעוררות שאת מיועדת לה.

מתי יש ריקוד חופשי בנתניה ?

לרוב נקיים ריקוד חופשי בנתניה לכשעה ורבע ובשעות הערב, אבל יותר חשוב הוא הרצון, היכולת שלך לבחור ולהניע את המציאות שאת רוצה שתתקיים אל מולך. התנועה מבפנים מניעה את התנועה מבחוץ ומזרימה חשמל לאזורים הכבויים בגוף ובנפש. ריקוד הוא הדרך המהירה ביותר להגיע אל עולמות אחרים ובמקביל לאגד את החלקים שבנו לשלם אחד ומושלם.

איך אדע אם ריקוד חופשי בנתניה ?

הדרך שלנו לדעת מה נכון עבורנו ומה לא אינה נמצאת אצל אדם אחר. לימדו אותנו שאת התשובות שאנחנו מחפשים יש אצל ההורה, המורה, המטפל, הרופא ועוד, אבל לא אצלנו. יותר מזה אפשר לומר כשאנחנו מחפשים תשובה אנחנו האחרונים שנפנה אלינו. ריקוד חופשי מאפשר לנו למצוא את שדה המידע הפנימי שלנו, את הכרת התחושות העוברות בנו והבניית המצפן שיאפשר לנו לנוע במרחב החיים מתוך חיבור, קלילות, חיות ושמחה שאינה תלויה בדבר. אם את מרגישה כבדות, תקיעות, ישנה חסימה בינך לבין העוצמות שבך, מרחק שיש לנוע בתנועה אחת של קבלה לתוך האני המקורי שלך, לפני הדמויות שאספת לעצמך וההגנות שאת מאמינה שמשרתות אותך. אם את מעוניית לקבל פרטים נוספים בהקשר של ריקוד חופשי בנתניה והסביבה או על כל נושא באתר אני זמינה באהבה. עלינו למצוא את המקומות והמלווים הנכונים לעבור איתנו דרך ומסע אל הטוב הגדול שטמון בתוכנו ומבקש לקבל ביטוי. הביטוי שיגיע דרכך יהיה סדרך שכנראה עוד לא חשבת ועוד לא הכרת בך ולכן זה מרגש כל פעם נמחדש

לא צריך כלום מלבד רצון והשתוקקות לביטוי חיבור וחופש
לרוב יהיה כשעה ורבע אחרי התכנסות
יש קבוצות מעורבות ויש קבוצות לנשים בלבד
חוג ריקוד חופשי לילדים
חוג תנועה לילדים

חוג תנועה לילדים חוג תנועה לילדים הוא מקום בו ילדים יכולים לשחרר ולהנות אך יותר מכך זהו מרחב  בו הם יכולים להיות עצמם בלי ביקורת ושפיטה. יש כל מיני סוגים של חוג תנועה לילדים אני מקפידה על תנועה חופשית, זורמת ומחזקת את הגוף אך לא פחות את הנפש, את יכולת הביטוי והשחרור. חוג התנועה החופשית

יצירת קשר
פתיחת צ'ט
1
שלום
שלום ברכה,
איך אוכל לעזור?
Call Now Button